Visum verlengd tot 21 juli - Reisverslag uit Kpandu, Ghana van Patson In Ghana - WaarBenJij.nu Visum verlengd tot 21 juli - Reisverslag uit Kpandu, Ghana van Patson In Ghana - WaarBenJij.nu

Visum verlengd tot 21 juli

Door: Patson

Blijf op de hoogte en volg Patson

18 April 2011 | Ghana, Kpandu

Na nog eens een weekendje absoluut niks doen, vandaag weer naar Ho gekomen om mails te checken, blog te updaten en eindelijk mijn visum verlengd tot 21 juli na een vruchteloze poging vorige keer. Die ambtenaren zijn hier nog een pakske erger dan bij ons, echt degoutant. Over 2 weken mag ik mijn paspoort hier terug komen ophalen.
Tot mijn grote spijt moet ik trouwens ook meedelen dat ik zondag geen 10 miles gelopen heb vanwege een blessure aan m'n knie. Ik beloof hierbij echter plechtig dat ik voor ik Ghana verlaat en terug inruil voor het goeie ouwe Gooreind, ik hier mijn 10 miles nog loop.
Morgen en overmorgen ga ik naar een volgend dorpje om zeep te maken en nadien ga ik met de twee meisjes en de 3 Belgische jongens de hoogste berg in Ghana en naart schijnt van heel West-Afrika, de Mount Afadzjato beklimmen en volgende week is het Pasen. Dat wordt hier een groot feestje. Kijk er al naar uit.
Ik post trouwens ook weer een paar nieuwe foto's.

Alle, ga het nog eens kort houden. Schatje hoop dat het lukt op de ambassade vandaag, zonder al teveel onverwachte TIA verwikkelingen. Dan kunnen we mekaar snel terug zien. Kijk er echt naar uit.


  • 18 April 2011 - 15:58

    Bobbert:

    Patson, hieronder onze tijden van de 10 miles:

    DE WINNAAR:
    Joz (klein applaus) - 1u23m54s
    DE REST VAN HET GEPEUPEL:
    Robin - 1u25m33s
    Mitch - 1u31m59s
    Lukas - 1u32m12s
    (Uw tijd vorig jaar: 1u27m52s)

    De aankomstfoto's ga ik u besparen...

    Ik heb mijn persoonlijke tijd met een goeie 8 minuten verbeterd tov 2010, dus daar moeten nog eens zeker 5 minuten af tegen volgend jaar!

    Temperatuur was quasi ideaal, 17-18°. We zijn deze keer zo ver mogelijk naar voren gestart, wat ervoor gezorgd heeft dat het geen inhaal-festijn werd. Dus deze tijd is echt wel de beste tijd die ik op dat moment kon lopen. (ongeveer 4800e plaats trouwens)

    Bedankt trouwens voor uw bericht, kwam als een complete verassing!

    Amuseer u daar nog, uw baardgroei wordt hier door velen op de voet gevolgd!

    cheers

  • 21 April 2011 - 12:22

    Bellie:

    hey kofi,

    Ik lees en hoor met plezier dat alles goed gaat! Jullie verslagen volg ik op de voet, alhoewel het is hier nu zeer mooi weer en ik geniet van het mooie weer, nu ik nog verlof heb!! Volgende week terug stage. Ik kijk er naar uit!
    Ik mis jullie allemaal! Mijne Ghanese CD kraakt al, van al dat afspelen.
    Ik bel je nog wel.
    Groeten
    Bellie (Granny)

  • 21 April 2011 - 14:53

    Mama:

    He Wim,

    Ik hoop dat je je draai daar wat kunt vinden. Herman is eens op bezoek geweest, en heeft me wat verteld over het leven ginder. Het gaf me toch wel een beeld.
    Steffi is hier ook al eens even langs geweest. Ik probeer voor de nodige zaken van medicatie te zorgen zodat zij ze kan meebrengen. Er zal dan ook de brief van oma bijzitten.
    Katrien stuurde me gisteren een sms dat je ons pakketje goed hebt aangekregen. Ik hoop dat je er blij mee bent. Telefonisch kon ik je niet bereiken, misschien omdat je die berg al aan het beklimmen was (ongeveer 8 u 's morgens hier).
    Hoe is het ondertussen met je knie ? Ging dat dan op die berg ? Is het waar dat de muggen je ahw aanvallen als je de top bereikt ? Ik hoop dat je hebt kunnen genieten van het uitzicht en der ervaring !
    Ik vind het wel tof dat je foto's meestuurt,dan krijgen we hier toch een beetje een idee, en het lijkt of we even dichter bij jou kunnen zijn...Het is nu wel al lang dat we jouw tastbare aanwezigheid hier missen. Misschien is het wel voor jou niet de ervaring die je gehoopt had, maar dan toch één die je levenservaring en en kijk op de wereld bijbrengt...
    Ik denk alleszins veel aan jou en wat je daar allemaal doet. Ook oma is blij met de mails en de foto's die ik voor haar afdruk .
    Tot gauw eens aan de telefoon, of per mail ...
    Liefs, en dikke knuffel,
    mama

  • 27 April 2011 - 14:53

    Annn:

    Hoi die wim!

    Ik hoor net van de Kevin die vorig jaar bij mij was in Ghana dat die terug komt in Juli voor 3 weken samen met Evy, ik ben echt zo jaloers! shit ik wil da ook ..

    trouwens, ik kwam zondag steffi tegen op het paastoernooi en ze is al kei zenuwachtig om te gaan, en terecht mr kheb gezegd dat het wel goe komt :)

    Nog veel plezier!

    PS: hoe was de beklimming van den berg? vorig jaar zijn er een paar onder ons knock gegaan en ik ben ook serieus naar boven gesleurd door die sterke boys ;)

    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Kpandu

Patson in Ghana

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2011

laatste dagen gaan in

09 Juni 2011

trip around Ghana

04 Mei 2011

nog 2 keer slapen...

29 April 2011

Easter in Kpando town

18 April 2011

Visum verlengd tot 21 juli
Patson

Actief sinds 19 Feb. 2011
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 31496

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Patson in Ghana

Landen bezocht: