nog 2 keer slapen... - Reisverslag uit Ho, Ghana van Patson In Ghana - WaarBenJij.nu nog 2 keer slapen... - Reisverslag uit Ho, Ghana van Patson In Ghana - WaarBenJij.nu

nog 2 keer slapen...

Door: Patson

Blijf op de hoogte en volg Patson

04 Mei 2011 | Ghana, Ho

Yooooooooo allemaal,

nog even een korte update van de afgelopen week, voor ik morgen vertrek richting Accra om m'n Steffltje op te halen.
Heb voornamelijk nog gechilled daar de laatste dag van mijn programma, een lokale traditionele begrafenis, ook wegviel. De meisjes zijn ondertussen ook terug van hun tripje naar Cape Coast en Kumasi, dus die 6 dagen was het vrij rustig maar ik heb mij goed geamuseerd met mijn makker Chris. Heb afgelopen weekend hier m'n eerste voetbalwedstrijdje meegespeeld en dat was best vermoeiend. Het was zowiezo al lang geleden dat ik nog op een veld had gestaan, mar die mannen hun algemenen conditie is 20 keer beter dan de mijne. Desondanks heb ik het goed gedaan en bijna gescoord. Ik ben ook paar keer stevig getackled mar das hier de manier van voetbal spelen. TIA zeggen ze dan.
Bij een van die vallen heb ik mijn knie geschaafd, wat normaal ni zo erg is, mar dat is hier geevolueerd naar een vieze wond. Ik veronderstel dat dat de lucht hier zal zijn. Of de vliegen die maar al te graag komen proeven. De volgende voetbalwedstrijd zal dus voor later zijn.
Morgen vertrek ik met Chris naar Tema, om dan de volgende dag 's avonds in Accra te staan om m'n liefje op te halen.
Ik kijk er zo naar uit om het land hier is eindelijk naar volledige waarde te schatten en zoveel knappe dingen te zien.

Ik heb nog wat nieuwe foto's gepost, dus geniet ervan en hasta luego.

Yooooooooooooooooooooooooooooo

  • 04 Mei 2011 - 12:54

    Mama:

    Hoi Wim,

    Je kan het daar precies al wel wat vinden, hé !
    Ik hoop dat je samen met Steffi een onvergetelijke mooie tijd kunt doorbrengen...zij kijkt er ook naar uit !
    Toffe foto's die je gepost hebt !
    Verzorg je knie maar goed. Johan had hier hetzelfde voor na zijn voetbalervaring met Pasen.
    Lieve groetjes,
    mama

  • 04 Mei 2011 - 21:30

    Steffi's Papa:

    Hoi Kofi,
    Geniet van jullie weekjes samen, want ze kijkt er enorm naar uit.
    Ik vermoed dat je ze zal moeten gaan afhalen met een vrachtwagen, na ik gehoord heb wat ze allemaal gaat meenemen ...
    Ondertussen ben je ook al halfweg je Ghana-avontuur.
    Profiteer er nog maar van, want terug in Belgie is het "Back to reality ..."

    Groetjes L & S

  • 04 Mei 2011 - 23:13

    Jozz:

    Beste Patser,

    Laat u niet kennen door die mannen hun conditie he! Der is maar ene echte patser. 20 keer is lichtjes overdreven peins ik. Ik kan ook alleen maar peinzen he!
    Geslachte dieren fascineren u blijkbaar wel. Of vergis ik mij in die laatste foto.
    In ieder geval is de slachting hier minder expliciet maar desondanks hetzelfde ;).
    ciao hombre

  • 05 Mei 2011 - 20:34

    Steffi:

    Dag liefje,

    Waarschijnlijk lees je dit al wanneer ik bij je ben. (Hoe onvoorstelbaar klinkt dit???) Binnen 24h ben ik al bij jou en kan het gewoon niet vatten maar ben zooo blij dat ik jou kan komen bezoeken.
    Ik kijk er echt enorm naar uit en hoop dat het adembenemend en spectaculair wordt. Maar ergens twijfel ik hier niet aan, onze tijd zelfs hier in Gooreind is adembenemend en spectaculair! ;-)
    Tot morgen schatje, ik zie je echt supergraag!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 06 Mei 2011 - 09:21

    Isabelle:

    Hoi Wim,
    Ik lees dat je het daar echt naar je zin hebt. Profiteer van jullie samen zijn en geniet van het mooie Ghana.
    Dan toch eindelijk je eerste voetbalmatch, GOED GEDAAN. Ik had het willen zien!

    Groetjes
    Isabelle

  • 06 Mei 2011 - 12:25

    Steven (Yoshi):

    haha.. das te zalige foto! but remember: I AM KING! ;)
    veel plezier de komende 3 weken met steffl!
    big love from g-town! xx

  • 08 Mei 2011 - 13:52

    Carine(Steffi's Mama:

    Hey wim en Steffi,
    Uit je verhalen te lezen lijk je er stilaan uwe draai wel gevonden te hebben .Hoop dat je knie snel genezen is, maar zeker goed verzorgen en ontsmetten. Zéér belangrijk! Steffi zal daar wel voor zorgen zeker! Ze heeft bijna de hele apotheek mee.
    Ik wens jullie 23 supermooie dagen daar samen en het zal voor beiden een belevenis zijn om nooit meer te vergeten. dat weet ik nu al.
    Wim, zorg goed voor Elza Meesje (maar daar twijfel ik nie aan) en voor jezelf natuurlijk en steffi, jij ook hé.
    Geniet met volle teugen van dit avontuur maar wees voorzichtig! Jaaaa mama!! (Ze kan het toch nie laten hé)

    Doeiii
    Love you! Vele kusjes en een likje van ons mopske en het eerste wat ie doet als hij binnenkomt is naar je stoel gaan kijken om te zien of jij daar niet zit.Schattig!!

    Groetjes,
    mama Carine,Willy en moppie

  • 10 Mei 2011 - 16:27

    Annnnn:

    Hellow there !!

    Hoe je klinkt ben je precies het echt al goe gewoon daar :) Nen echte Ghanees, leuk om te horen. Ook tof dat je met Chris zo goed overeen komt!

    Wanneer Joris vorig jaar meeshotte zag hij op het einde sterretjes dus ik kan mij goe voorstellen hoe het voelde, verzorg u knie goe dat het niet zo wordt al bij Isabelle hé :)

    Kwens jullie samen veel plezier, en hoop dat je nog mooie dingen gaat zien. Ben alvast heel benieuwd naar wat jullie gaan doen!
    ZWEET ZE!

    groetjes uit Belgium
    xxxx An

  • 10 Mei 2011 - 16:31

    Annnn:

    Oh ja, en hoe heet dat fruitje? ken ik niet! x

  • 11 Mei 2011 - 22:14

    Lucky (boske):

    Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Boske, Alles kids maat ?
    Ben af en toe nog eens komen zien op u blog maar was weer lang geleden dak iets van mij heb late weten. Zal nog wel eens bellen een van de dagen! Groetjes aan ons steffi en ik hoop da ge nog veel ervaringen kunt opdoen. Maar ni overdrijven hé boske want begin u stilaan ook wel te missen. (Al was het maar om wat minder telefoons van den thomas te krijgen...) hahaha

    JOOOOOOOOOOoooooooooooo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ghana, Ho

Patson in Ghana

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2011

laatste dagen gaan in

09 Juni 2011

trip around Ghana

04 Mei 2011

nog 2 keer slapen...

29 April 2011

Easter in Kpando town

18 April 2011

Visum verlengd tot 21 juli
Patson

Actief sinds 19 Feb. 2011
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 31499

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Patson in Ghana

Landen bezocht: